lørdag 19. februar 2011

Og det ble lys...

Nå skinner sola i vinduskarmen,
og katta maler som aldri før.
Den ligger langflat og kjenner varmen,
og er ei katte med godt humør.
(Katta er ute, så den jakter vel heller på mus eller fugler...)
Heisann!
Og dudliattentei!
For sola og deg og meg.


Endelig har vi fått sola tilbake.
Den har forhåpentligvis kommet for å bli.
I disse permisjonsdager, hadde det vært fint med mange deilige trilledager.


Nå som jeg får skikkelig dagslys, kan jeg, som ikke har et superspesielt objektiv eller annet supert redigeringsprogrammer, også få fine bilder på bloggen min. Økende inspirasjon kommer smygende.


Så får vi bare håpe at orkidéen står seg...
...mine orkidéer har nemlig en tendens til å gi seg etter noen uker.
Skal jeg ta den ut av vinduskarmen med direkte sollys?

2 kommentarer:

  1. Nydelig orkide. La den få mye lys men ikke direkte sollys på seg.

    H :-)

    SvarSlett
  2. Så deilig at solen har kommet! Ingenting er bedre for å få opp energinivået:-) Vakker orkide!

    SvarSlett