fredag 4. mars 2011

Bordpynt i rosa

Den store dagen kom og det var på tide å pynte. 
Jeg fikk inspirasjon til både pynt og baking fra blogger... 

Det ble enkle bordkort...rosa papp, hyssing og sølvtusj...
Jeg knyttet kortene til stetteglass med hyssing.


Hvite blondeduker, rosa servietter med hvite prikker fra Åhlens og norgesglass med rutete og prikkete bånd som vaser til Avalanche rosene 


og sjokolademuffins med rosa topping (oppskrift: Passion for baking )


Jeg ble riktig så fornøyd. Det er gøy å pynte!

Et lite bilde av dåpskaken får dere også.


Bildet er litt mørkt, men det er altså en sjokoladekake alla Annis med hvit  glasur og rosa skrift. Skal øve litt mer på 2-tallene til neste kakebakeskriving...

Det beste var at kaken bare ble bedre og bedre i uka etter, da det bare var jeg, mannen og mamma igjen for å spise...hehe

10 kommentarer:

  1. Åhhh sååå nyydelig!!! Va dåpen forrige søndag, eller denne? Savner dere så utrolig mye! Må få treft den lille familien deres snart!

    SvarSlett
  2. Kom makronene helberget frem?

    SvarSlett
  3. Vi hadde dåp på den datoen som står på kaka, Cecilie... Hege
    Makronene var hele, i alle fall de fleste. De ble veldig fine i stor skål på kakebordet og gode. Du er flink!

    SvarSlett
  4. Åh... jeg gleder meg til jeg trenger en hjelpenede hånd med pynt... Innen da må jo du være spesialist!
    Det er vakkert, Birigitte!!

    SvarSlett
  5. Så artig... og du har vel ikke spart en rosa muffins til meg? ;-)

    SvarSlett
  6. Du er fantastisk..alt var så nydelig..TAKK for en fin og rik helg..også nydelige Josefine da..stolt jeg..av dere alle tre..

    SvarSlett
  7. De muffinsene så skikkelig gode ut!!! Skikkelig stilig pyntet. Gjennomført stil:-)

    SvarSlett
  8. Muffinsene var ikke så gode på dåpsdagen, for da var de tre dager gamle...men veldig gode ferske. :)

    SvarSlett
  9. Så kreativ du er Birgitte :) Dette så super fint ut! Deilig og rosa :) Skikkelig gjennomført!

    SvarSlett
  10. Saa nydelig blogg du har;)! Gratulerer med daapsbarnet:)! Ha det kos & nyt tida fremover! Varme klemmer fra Ingjerd;)

    SvarSlett