tirsdag 4. januar 2011

Gavedryss

I løpet av desember har det drysset inn med gaver...

Jeg er svært fornøyd, spesielt siden jeg kan bruke så mange av dem til å pynte opp hjemmet mitt. Praktiske er de også. Det er fortsatt mørkt om ettermiddagene, så man trenger stearinlys. Jeg regner med at kulden varer en stund til, så varme pledd er viktig. Men vi går jo mot lysere tider, og litt blomstrete og vårlige innslag gjør seg. I tillegg blir jeg ikke mindre rotete med årene, så jeg trenger oppbevaringsbokser (ps! ettersom barnet vårt ikke har meldt sin ankomst enda, får butikkens eksempel stå i hjertet enn så lenge) og beskyttelse mot mel og annet griseri som måtte komme i tiden fremover.






 


2 kommentarer:

  1. Kjære Birgitte! Idag den 4 januar venter de og tvillinger i Danmark. Husker en av din tantes komme, da en tante av meg., den eldste sa: Nå må du skynde deg for nå har Farha Dida fått en sønn. Den gang var hun keiserinne i Persia. Men ventetiden går over og gledene kommer som perler på en snor. Akkurat som alt annet. Positivitet er bra og det ser jeg du har. Bare se på bikldene i Bloggen med stor B. Hilsen mormor.

    SvarSlett
  2. Så mange fine gaver du har fått! Når er det du har termin? Lykke til iallefall! Du har en fantastisk tid i vente :)

    Hilsen Kristin

    SvarSlett