mandag 25. april 2011

Leker til baby - test run

I bladet Mamma fant jeg litt inspirasjon. Jeg fant ut at jeg skulle prøve meg på mine egne leker. Av ruter som jeg hadde fra et babyteppe jeg lagde før jul, fikk jeg en fin liten terning. Den var perfekt til å øve seg med å gripe...



 Så lagte jeg også et snilt monster av rester fra stofftet jeg sydde sengetøy av til nevøen min. Litt koselig å ha et snilt monster som matcher sengetøyet?


Lekene er under stadig utvikling, de blir penere og noen med litt mer kompliserte applikasjoner på. Jeg tar gjerne imot andre tips til leker som kan sys til de aller minste. Det har vært veldig gøy så langt!
 

3 kommentarer:

  1. Så flink du er! Jeg sydde en elefant med vatt i kroppen og knitrepapir i ørene til Linus og det var ihvertfall stor suksess :) Ellers er det lite sytips fra denne kanten..

    SvarSlett
  2. Knitrepapir...regner med det er det som er inni sånne ting som lager knitrelyd...og det er jo alltid suksess. Det var godt tips! :)

    SvarSlett
  3. ....oi, så flink du er, men så er du et Zikk Zakk-barn og da;)!

    Knitre papir er en slagers ja....og strimler av sløyfebånd (må festes godt da) er poppis når baby'n blir litt eldre....Du kan jo putte bjeller i lekene; så blir det rangler. Tror Panduro har sånn kopp/deksel for å putte bjellene inni så det skrangler litt mer...

    Her er lille My mest opptatt av vaskeanvisningen/produksonslappen på lekene. Dvs. alt med "fliker" liksom er poppis her:)

    Lykke til & stor klem fra Ingjerd:)!

    P.S! Håper du & dine har det bra, og at du koser deg med den lille;)!

    SvarSlett