søndag 10. april 2011

Løp og kjøp

Det er litt vemodig å selge vår første bolig...men når mannens studier bare har vart ett år, to gjenstår, og leietakerne sa opp, så er det mest fornuftig å gjøre det. Vi har tross alt et barn på lasset om vi flytter tilbake til storbyen.

Litt rart å "style" en leilighet uten tilgang på de fleste av ens egne ting, men det er flott å ha svigermor, svigerinne og Ikea til å fylle en relativ tom leilighet. Heldigvis skal man ikke ha så mye i leiligheter man skal selge. 


En liten smakebit fra soverommet. For lesere som er interesserte, står resten av annonsen her. Det er en kjempefin leilighet, super bakgård og et veldig fint område. Det kan selvsagt bli dyrt i lengden, med Åpent Bakeri rett over veien...

1 kommentar:

  1. Heisann Dittemor!
    Koselig blogg du har, ikke vært inne hos deg før. Hemmelig? Nei skulle bare mangle. Jeg deler med alt hvis det er noe jeg har laget eller gjort som andre kan ha glede av :-) Jeg brukte en vanlig hvit skjerm - Scannet inn et bilde jeg hadde funnet på loppemarked, du kan sikker søke på skog på Google så kommer det mye fint opp - Tilpasset det i photoshop (du må croupe det litt inn oppe da lampeskjermen er større nede enn oppe, Det er litt slik regne og målejobb) Jeg brukte bare vanlig papir. Sprayet baksiden med spraylim (du kan kjøpe på Panduro) og klistret i vei. Ikke vanskelig og du lager den på under en time. Lykke til!
    Vh Connie
    PS. Det er bare ringe meg hvis du ikke får det til, lettere å forklare på telefonen. 90765599

    SvarSlett