søndag 25. september 2011

Loppemarked

På fredag var min mann og jeg på loppemarked. Gjennom vindusruta så jeg dette møbelet som jeg ikke ville gå hjem uten! Jeg sendte mannen med babyen langt frem i køen. Det kan være lurt å sende en sterk og bredskuldret mann, som virker mest snill og koselig, med en baby på armen først gjennom dørene. 
Han banet vei da klokken ble halv seks og dørene åpnet!



Jeg var spent da jeg rundet inngangen for å se om han hadde lykkes i å kapre dette klenodiumet (for det er vel ikke bare piano man kan kalle klenodium?!?). Der stod han sammen med en "seljar", som skrev solgt og navnet mitt på lappen! Jippi, det ble pult! 
(Ikke pulk, som mamma trodde da jeg ringte henne for å fortelle om dagens begivenheter.) 

 
  Jeg fikk fjernet den litt farlige bokhyllen som var så smal at jeg var redd den skulle tippe over babyen (som nå har begynt å reise seg opp etter ting) når som helst, og sitter nå og skriver blogginlegg på "ny" pult.



Glede er forresten ekstra stor ettersom jeg fikk med meg hele to pulter hjem. Den andre kan det hende jeg blogger om senere. 
(Forundringen var forresten ekstra stor da mamma trodde jeg hadd kjøpt to pulker...
og attpåtil skulle den ene stå i stua!!!)


 

1 kommentar:

  1. ja..bra med bredskuldra mannfolk..gleder oss så til å se dere snart..glad i deg..

    SvarSlett