tirsdag 23. november 2010

Prosjekt bildevegg


Det begynner å bli lenge siden idéen tok form i hodet mitt... Idéen er ikke unik eller spesielt fantastisk, men jeg hadde en tanke om hva jeg hadde lyst til å gjøre med bryllupsbilder og andre bilder av familien. Som med mange andre ting har det tatt litt tid, tatt i betraktning at det nærmer seg ett og et halvt år siden vi giftet oss.


En varm høstdag i Bogstadveien, fant jeg disse bokstavene. Passe store og passe små. Passe matte og passe blanke. De har lagt i hyller, på senga, i pakkeeske, helt til bildeveggen begynte å ta form.  




Så kan jeg jo kanskje oppdatere med bedre bilder når det gode kameraet er tilbake i hus. Det var ikke så lett å ta gode bilder med et lite kompaktkamera.


Nå gjelder det bare å finne noen flere bilder som passer til veggen. Kanskje det blir tatt noen etter at astronauten har kommet til verden? Jeg klarer uansett å glede meg over veggen, slik den er nå.

2 kommentarer:

  1. This is lovely although I wish I could read Norwegian!!! xxx

    SvarSlett
  2. Å, kjempe fine vegg!! :) Kan godt sjå for meg at den blir endå større og finare ittekvart som årå går! Viktig å ta vare på gode minner... :)

    SvarSlett