fredag 10. juni 2011

Se min kjole...

...den er ikke ferdig
tra la la la la la la la la la


Dette var målet:


Jeg bestemte meg for å prøve å strikke etter gammelt.
Jeg satset på størrelse 12-18 måneder, slik at jeg hadde god tid.


Jeg kjøpte det billigste garnet i tilfelle jeg ikke skulle få det til. 
Men jeg fikk det til! Og jeg har bare ene heklekanten og litt montering igjen! Slevsagt skal den også få noen veldig søte knapper. Er litt usikker på om jeg skal velge treknapper eller farge...lilla, brun, rosa?


 

 Litt kjedelig at den ikke er passelig før om et halvt år, men jeg KAN!

5 kommentarer:

  1. Fiiiiin, du veit itj at du kan før du har prøvd, vettu.Da er det bare å gyve løs på strikking, for dette var fine greier :)

    Mette

    SvarSlett
  2. Den ser jo veldig fin ut! :) Og tenk koss fin den blir med knappar.... ;)

    Syns du er flink eg! :)

    klem

    SvarSlett
  3. ...ja, jeg sier det igjen...du er fantastisk..!!

    SvarSlett
  4. Så flink du er!!! Gøy å se kjolen nesten ferdig:-) Tror den kan bi fin både med treknapper og med fargede knapper jeg. Ta kjolen med i butikken når du skal velge:-)

    SvarSlett
  5. Hjerteformede treknapper er kjøpt og sydd på. Er veldig fornøyd!

    SvarSlett